We willen namelijk uw huisdier de zorg blijven bieden die u van ons gewend bent, waarbij we natuurlijk uw en onze gezondheid in acht nemen. Daarom hebben wij om de verspreiding van het coronavirus te beperken onze werkwijze aangepast. Hieronder lichten we graag toe wat wij doen om dit te waarborgen:
- Bezoek ons alleen als u telefonisch contact met ons heeft gehad: maak telefonisch een afspraak en neem telefonisch contact op wanneer u producten wilt ophalen.
- Wij vragen u en eventuele gezinsleden/huisgenoten om niet naar de praktijk te komen als er gezondheidsklachten zijn zoals hoesten, niezen of koorts. Heeft uw huisdier toch zorg nodig? Misschien kan iemand anders van buiten uw huishouden met uw huisdier naar de praktijk komen.
- Wanneer u bij ons arriveert klopt u alstublieft op de deur of bel ons even dat u er bent.
- Er mag per patient 1 begeleider mee de praktijk in.
- Na een consult, behandeling of opname mag er bij het ophalen van uw dier, het ophalen van de medicijnen en het afrekenen één persoon per keer naar binnen in de wachtkamer. Als u binnenkomt desinfecteer alstublieft uw handen, wij hebben hiervoor voorzieningen bij de balie. Contactloos betalen waar mogelijk heeft de voorkeur.
- Wij kunnen helaas geen thuisvisites doen.
- Uiteraard nemen we ook hygiënemaatregelen: wij wassen en desinfecteren onze handen (net als anders) na elk consult. Ook worden de balie/pinautomaat en contactpunten als deurklinken na elk gebruik gedesinfecteerd. We schudden geen handen en houden minimaal 1,5 meter afstand.
We danken u hartelijk voor uw begrip. We begrijpen dat dit voor iedereen roerige tijden zijn. We hopen dat u, uw naasten en uw huisdier(en) veilig en goed door deze tijd heen komen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Alle medewerkers van DAP Vrieselaar